• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2023/I (149)
2023/I (149) Zīmes jāprot lasīt

No redakcijas

Karš un kariņi

Process

Zita Kārkla. Intimitāte, ievainojamība un seksualitāte

Edīte Tišheizere. Tad velti viss?

Debesis joprojām tās pašas

Par Valtera Sīļa izrādi «Debesjums» Latvijas Nacionālajā teātrī

Toms Čevers 2023/I (149)

Eduards Liniņš. Jautājums paliek savā vietā

Didzis Ruicēns. Vēlme meklēt un atrast

Undīne Adamaite. Jā, jā (garlaikotā apnikumā)

Ulrika Māliņa. Izlikšanās pēc abpusējas vienošanās

Ieva Struka. Puisis kā ozols, meita…

Kitija Balcare. Spoguļojot šausmas latviešu gaumē

Juta Ance Ķirķis. Viļņi

Reliģija un teātris

Ieva Struka. Ticība kā ass nazis

Patiesības meklējumos

Visi lielie jautājumi ietver Dievu

POST DICTUM

Garīga brīvība un citas tēmas

Laura Jānholda. Teātris ir neitrāla teritorija

Dieva čuksti un čauksti

Eseja

Arturs Areima 2023/I (149)

Regnārs Vaivars. Skaistums ir viens no Dieva vārdiem

Auguste Petre. Mans ķermenis ir mans krusts

Intervija

Nakts atklāsmes

Ar Dailes teātra aktrisi Ievu Segliņu sarunājas Justīne Kļava

Justīne Kļava 2023/I (149)

Esmu atbildīga par cilvēku sapņiem

«Šausmīga ir dvēseles tumsa»

Portrets

Edīte Tišheizere. Klusuma zonas inscenētājs

Marija Ulmane. Viens grāds līdz vārīšanās temperatūrai

Dmitrijs Petrenko Curriculum Vitae

P. S. Par skolu un audzēkņiem

Dmitrijs Petrenko. Piezīmes no «Kaijas» mēģinājumiem

Jaunie teātrī

Mesties iekšā nezināmajā

Valmieras drāmas teātra aktieris Krišjānis Strods

Toms Treinis 2023/I (149)

Ārzemēs

Margarita Zieda. «Kā iet?»

Hronika

Izrāžu hronika 2023/I

Žurnāli

2022/IV (148) Bites nekur nav pazudušas! 2022/III (147) Nevienam nekas netiks atņemts 2022/II (146) Lietus izklausās pēc aplausiem 2022/I (145) Nebaidies!
2023 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības