• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2022/III (147)
2022/III (147) Nevienam nekas netiks atņemts

No redakcijas

Juta Ance Ķirķis. Turpināt ir vieglākā daļa

Process

Didzis Ruicēns. Pastaigas, dziesmas, poētika un vasara

Juta Ance Ķirķis. Vai bāka?

Nenovērsies, kad Marija dejo

«Nelabie. Pēc Dostojevska». Cīņa par taisnību 3 daļās

Undīne Adamaite 2022/III (147)

Edīte Tišheizere. Eksperimentālais cilvēks – «homo indifferens»

Jete Anna Puriņa. Sava labuma medības

Zane Radzobe. Ko drīkst domāt kara laikā?

Andra Rutkēviča. Stāsts par trim tēvadēliem

Lauma Mellēna-Bartkeviča. «Baņuta» ārpus rāmjiem

Marginalizētās kopienas

Juta Ance Ķirķis. Prom no acīm, prom no…

Jānis Balodis. Kopienas teātris vai lietišķais teātris

Juta Ance Ķirķis. Turpināt pēctecību bez kampaņām

Kārlis Vērdiņš. Lūzeri un vinneri

Krista Burāne. Vai teātris var būt iekļaujošs?

Intervija

Starp ārstiem un suņiem

Ar Dailes teātra aktieri Lauri Subatnieku sarunājas Ieva Struka

Ieva Struka 2022/III (147)

Zanda Borga. Apēst skatuvi

Elīna Gediņa. Tava problēma kā lielākā vērtība

Portrets

Kad klusums skan

Ar aktrisi un režisori Ingu Tropu sarunājas komponiste Anna Ķirse

Anna Ķirse 2022/III (147)

Valters Sīlis. Seši principi, ko nedrīkst nodot

Ingas Tropas dzīves gājums

Metāla opera «Kurbads. Ķēves dēls»

Jaunie teātrī

No Raskoļņikova līdz Kirilovam

Ar Valmieras drāmas teātra jauno aktieri Akselu Aizkalnu sarunājas Madara Rutkēviča

Madara Rutkēviča 2022/III (147)

Leģenda

Elles darbs, bez kura nevar iztikt

Baltijas pieredze

«It stays». Tas paliek

Linda Rudene. Kurš teica, ka tev jābūt laimīgai?

Ārzemēs

Zanda Borga. Melnā mūka neprāts

Hronika

Izrāžu hronika 2022/III

Žurnāli

2023/I (149) Zīmes jāprot lasīt 2022/IV (148) Bites nekur nav pazudušas! 2022/II (146) Lietus izklausās pēc aplausiem 2022/I (145) Nebaidies!
2023 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības