• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Abonēt
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2024/II (154)
2024/II (154) Man labāk patīk Roma

No redakcijas

Par kritisko domāšanu un toleranci

Process

Tālāk?

Jaunais Rīgas teātris atgriezies mājās

Zane Radzobe 2024/II (154)

Līvija Pildere. Ko sēsi, to pļausi

Edīte Tišheizere. Volanda laiks pienācis

Dita Jonīte. Sporta atspulgi teātrī

Kitija Balcare. Komikss par Kurtu, Jāni un turzgalvām

Zane Radzobe. Pedagoģiska traģēdija divās daļās

Kas aiz ādas Mellim/Gediņam?

«Marats/Sads» Latvijas Nacionālajā teātrī

Anna Andersone 2024/II (154)

Atis Rozentāls. Klusi ūdeņi un riskanti atvari

Atis Rozentāls. Metaforiskā teātra drūmās dzīres

Didzis Ruicēns. Perspektīvas vēsturei un mūsdienām

Kritika par kritiku

Līvija Pildere. Kritiķis un laiks

Ieva Struka. Kā es «nodevu» savu skolotāju

Edīte Tišheizere. Pārdefinēt vērtības aizvien no jauna

Sofija Anna Kozlova. Stūrmaņi, vārtu sargi, malā stāvētāji un citi

Kolektīvais teātra kritiķu portrets 2024

Intervijas

Lai tauriņš lido

Aktiera darbs ir cilvēka elastības pārbaude

Portrets

15 gadi un 40 izrādes

Režisores Lauras Grozas portrets

Līga Ulberte 2024/II (154)

Laura Groza. Curriculum Vitae

Artūrs Dīcis. Pirms viņa dosies tuksnesī

Piezīmes izrādei «Annes Frankas dienasgrāmata»

Jaunie teātrī

Rute Priedulāja. Izmisušie sapņu ķērāji

Leģenda

Rita Rotkale. Dvēseles mirdzuma apstarota

Ārzemēs

Sasodītais šovbizness!

Ivo van Hoves iestudējums «Pirmizrāde» Londonas Gilguda teātrī

Līvija Pildere 2024/II (154)

Kalina Stefanova. Teātris ar lidojuma izjūtu

Vārds teātra cilvēkiem

Kristaps Kramiņš. Spēlēt un spēlēties

Hronika

Latvijas festivālu vasara. Teātris

Žurnāli

2024/IV (156) Mēs negribējām sāpināt citbūtnes 2024/III (155) Domā, esam labāki par ziloni? 2024/I (153) Varbūt ironiju vajag likt kursīvā 2023/IV (152) Gribas uzspert gaisā vistu kūti
2025 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības
  • Distances līgums