• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Abonēt
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2024/I (153)
2024/I (153) Varbūt ironiju vajag likt kursīvā

No redakcijas

Pavasaris

Process

Santa Remere. Fails, kuru grūti atvērt

Brīnumdaris ir noguris

Dmitrija Krimova «Pīters Pens. Sindroms» un konteksti

Atis Rozentāls 2024/I (153)

Henrieta Verhoustinska. Sešas dzīves un panku princese

Līvija Pildere. Lai dzīvo teātris!

Ieva Struka. Illa kunga jaunības kļūda

Edīte Tišheizere. Lieta nr. 1938/2024

Anna Andersone. Kas paliek ēnās

Juta Ance Ķirķis. Viesojoties uz izrādes planētas

Cirks un teātris: pagātne, tagadne, nākotne

Didzis Ruicēns. Ieraudzīt un sajust

Daudzveidīgais sabiedrības spogulis

Vai varam definēt, kas ir cirks?

Elvīra Avota 2024/I (153)

Andra Rutkēviča. Pēdas teātrī

Savstarpējās solidaritātes izjūta

Cirka attieksme

Intervijas

Divi putni mežā naktī

Divus mēnešus apjucis

Mirkļuzņēmums divos cēlienos

Ar Juri Bartkeviču sarunājas Zane Radzobe

Zane Radzobe 2024/I (153)

Portrets

Regnārs Vaivars. Curriculum Vitae

Regnārs Vaivars. Režijas piezīmes

Valda Čakare. Regnārs Vaivars. Ne bez filtra

Te nu mēs esam, Džon...

Ar Regnāru Vaivaru sarunājas horeogrāfe un režisore Anta Priedīte

Anta Priedīte 2024/I (153)

Jaunie teātrī

Gundega Saulīte. Aktieris, kuru gaidām

Leģenda

Edīte Tišheizere. Jaunā Māra

Ārzemēs

Guna Zeltiņa. Gruzijas teātris – atvērts sadarbībai

Baltijas pieredze

Atis Rozentāls. Politika, smiekli un sentiments

Žurnāli

2024/III (155) Domā, esam labāki par ziloni? 2024/II (154) Man labāk patīk Roma 2023/IV (152) Gribas uzspert gaisā vistu kūti 2023/III (151) Savādā ekstāzē rosījās sliekas
2025 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības
  • Distances līgums