• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Abonēt
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2023/IV (152)
2023/IV (152) Gribas uzspert gaisā vistu kūti

No redakcijas

Redakcijas un redkolēģijas sveicieni un vēlējumi 2024. gadam

Process

Līga Ulberte. Toļiks, Ilončiks un Baltais gulbis

Ineses Mičules sporta akadēmija

«Jāzeps un viņa brāļi» Valmieras teātrī

Valda Čakare 2023/IV (152)

Juta Ance Ķirķis. Mīļais draugs, uztaisi izrādi tieši man

Edīte Tišheizere. Tiesa un nakts

Guna Zeltiņa. Patvaļas postošais mehānisms

Dārta Ceriņa. Kažas multiverss

Ieva Struka. Runāt vai nerunāt

Edīte Tišheizere. Ar pievienoto vērtību

Teātra pārvaldība pārmaiņu laikos

Jevgeņija Šermeņeva. Teātra pārvaldība un pārmaiņas

Atis Rozentāls. Kā atrast īsto direktoru

Andra Rutkēviča. Pārvaldība ir atbildības uzņemšanās

Marija Leiko. Punkti uz dzīves līnijas

Jevgeņija Šermeņeva. «Direktora teātra» principi

Intervijas

Krišjānis Strods. Lūdzu, te es esmu!

Kūciņa ar trim pilēm sirsnības

Ar Rasu Bugavičuti-Pēci sarunājas Linda Kilevica

Linda Kilevica 2023/IV (152)

Portrets

Undīne Adamaite. Režisore, kas nav no padebešiem

Inese Mičule Curriculum Vitae

Inese Mičule. Mani rentgenuzņēmumi

Elita Kļaviņa. Ar skalpeli pa stiklu

Jaunie teātrī

Tagad mūsu definīcija ir «aktieris»

Ar Jaunā Rīgas teātra aktrisi Sabīni Tīkmani sarunājas Juta Ance Ķirķis

Juta Ance Ķirķis 2023/IV (152)

Vēsture

Gonsalo Presiado-Asansa. Lielā Eiropas diagonāle

Ārzemēs

Ak, Ildiko – II

Piezīmes no Budapeštas

Ieva Struka 2023/IV (152)

Hronika

Izrāžu hronika 2023/IV

Grāmatas 2023

In memoriam 2023

Spēlmaņu nakts nominanti un laureāti 2023 un Zelta mušas 2023 laureāti

Žurnāli

2024/II (154) Man labāk patīk Roma 2024/I (153) Varbūt ironiju vajag likt kursīvā 2023/III (151) Savādā ekstāzē rosījās sliekas 2023/II (150) Varu ieteikt peldēšanu ziemā
2025 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības
  • Distances līgums