• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2019/II (134)
2019/II (134) Bet tu griezies pret sauli

No redakcijas

Edīte Tišheizere. Par radīšanas jēgu

Process

Ieva Rodiņa. Hamlets pludmalē

Silvija Radzobe. Aptuvenais reālisms un likvidētie trumpji

Brīvība ir mūzika

Mūzikls «Zem diviem karogiem» Nacionālajā teātrī

Lauma Malnace 2019/II (134)

Lauma Mellēna-Bartkeviča. Kairiša leļļu nams: cilvēcīgumu meklējot

Orgāni ar cilvēka seju

«Vēstures izpētes komisija» Jaunajā Rīgas teātrī

Eduards Liniņš 2019/II (134)

Atis Rozentāls. Savienotie trauki

Vēsma Lēvalde. Konceptuāls stāsta noraidījums

Luga vai teksts teātrim?

Ieva Struka. Stāsts nav par nesatikšanos

Dramatiķu galda saruna

Jānis Balodis. Radikālisma dzīvība

Mīļākā lasāmviela – luga

Jevgeņija Šermeņeva. Jaunā drāma Krievijas teātrī

Lelde Stumbre. Četras jauno dramaturgu lugas

Ieva Struka. Režisors – orķestris

Intervija

Misija – patiesība

Ar režisoru Oļegu Šapošņikovu sarunājas Edīte Tišheizere

Edīte Tišheizere 2019/II (134)

Ieva Struka. Paņem mani savā ticībā

Maija Svarinska. Leļļu teātra tagadne un nākotne

Jaunie teātrī

Valda Čakare. Brīvie deguni brīvajā tirgū

Ārzemēs

Teātra dziļums, dzimums un formāts

Par ko liecina vācvalodas zemju nozīmīgākās izrādes

Margarita Zieda 2019/II (134)

Baltijas pieredze

Anneli Saro. Turbulence Igaunijas teātrī

Pētījums

Edīte Tišheizere. Latviju un latviešus aplūkojot

Tulkojums

Antonēns Arto. Teātris un tā dubultnieks

Leģenda

Guna Zeltiņa. Lepnās piebaldzēnietes mūža krelles

Jānis Siliņš. Aktieris visiem laikiem

Hronika

Izrāžu hronika 2019/II

Žurnāli

2019/IV (136) Šaha galdiņš ir uzstādīts 2019/III (135) Tumsā izzūd vācu «umlauti» 2019/I (133) Laiks, kad katedrāle tiek aizmirsta 2018/IV (132) Dvēseļu utenis nav dvēseļu putenis
2023 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības