• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Abonēt
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2021/II (142)
2021/II (142) Tik ļoti gribas būt... populāram

No redakcijas

Edīte Tišheizere. Un restarts var sākties

Process

Hello, my love, and my love – good-bye...*

Par Valmieras teātra aktierkursu

Indra Roga 2021/II (142)

Rita Grīnfelde. Par ģimeni, radiem un darbu

Dmitrijs Petrenko. «Zirgu pasts» Kūrmājas prospektā

Zanda Gūtmane. Mēs to varam īstenot

Savstarpēja vienošanās tīrīt dīķi

Ķimeles – Seņkova baušļi

Policija, kailums un pandēmija

Jaunie laikmetīgās dejas mākslinieki

Teātra Vēstnesis 2021/II (142)

Mārtiņš Kalseris. 4.K un K 4

Aigars Ozoliņš. Pamatu licēji

Intervijas

Daiga Gaismiņa-Šiliņa. Lai tas pūķis te dzīvo

Vēsture

Gundega Grīnuma. Priekšspēle Kastaņolā: Rainis sastop Aleksi Mierlauku

Kam noder politkorekts teātris

Ieva Struka. Politkorektums un manifesti

Ieva Struka. Autentisks žests vai postmoderna parodija

Ieva Struka. Ja māksla būtu tikai māksla

Jaunā ētika?

Skatoties ar politkorektuma brillēm

Igaunijas teātris 2021

Svens Karja 2021/II (142)

Vaids Jaunišķis. Attālums starp vārdu un darbību

Ilona Matvejeva. Neērtais mantojums – jūds, žīds vai ebrejs?

Leģenda

Ar parāda sajūtu. Veltījums nonkonformistam

Modris Tenisons (1945–2020)

Vilnis Vējš 2021/II (142)

Lucija Armonaite. Vizbulītēm pilna skatuve

Ārzemēs

Ko slēpj un atklāj «Zelta maska»

Hronika

Izrāžu hronika 2021/II

Žurnāli

2021/IV (144) Atgriezos teātrī, sākās trauksme 2021/III (143) Jāieštepselē rūteris citā kontaktā 2021/I (141) Iedabūt zuti litra burkā 2020/IV (140) Režisors nav kulaks, un tu neesi acs
2025 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības
  • Distances līgums