• Sākums
  • Žurnāli
  • Redakcija
  • Abonēt
  • Admins
Meklēt... Autorizēties
  • Sākums
  • Žurnāli
  • 2025/I (157)
2025/I (157) Mums ir atslēga visuma noslēpumiem

No redakcijas

Edīte Tišheizere. Laivā un debesīs

Process

Ieva Struka. Pa ceļam uz debesīm

Šekspīrs ar granātu

Lielā Barda lugu jaunāko iestudējumu pamatstratēģijas Latvijas teātrī

Atis Rozentāls 2025/I (157)

Valda Čakare. Henrijs Arājs un dedzinātāji

Andra Rutkēviča. Skats uz Latviju no amerikāņu perspektīvas

Anna Andersone. Cerībā uz dusmīgu un neērtu ekoteātri

Brīvi domāt. Brīvi runāt. Brīvi radīt

Edīte Tišheizere. Brīvi domāt. Brīvi runāt. Brīvi radīt

Stratēģijas un misijas

Latvijas teātra izrādes reflektē par karu un apdraudējumu

Edīte Tišheizere 2025/I (157)

Edgars Raginskis. Cenzūras un pašcenzūras šūpoles

Dmitrijs Petrenko. Ielaist gaismu cilvēkos

Jevgeņija Šermeņeva. Uzrunāt skatītājus kara laikā

Olga Levitana. Pārcelšanās

Portrets

Paldies Džilim

Par savu pirmo un liktenīgo režisoru Dž. Dž. Džilindžeru

Inga Krasovska 2025/I (157)

Līvija Pildere. Visi stāsti ir par mani

Režijas piezīmes

Dž. Dž. Džilindžers. Curriculum Vitae

Intervijas

Didzis Ruicēns. Tumšais vienmēr tiks izgaismots

Ieva Struka. Bez mākslīgām dzirkstelēm acīs

Undīne Adamaite. Kas par to! Annas Neles rokenrols

Jaunie teātrī

Kaut kur starp mieru un kaislību

Jaunā Rīgas teātra aktiera Toma Harjo portrets

Toms Čevers 2025/I (157)

Zanda Borga. Bez punkta

Baltijas pieredze

Edīte Tišheizere. Dievišķas mīlestības formula

Žurnāli

2024/IV (156) Mēs negribējām sāpināt citbūtnes 2024/III (155) Domā, esam labāki par ziloni? 2024/II (154) Man labāk patīk Roma 2024/I (153) Varbūt ironiju vajag likt kursīvā
2025 Teātra Vēstnesis
  • Privātuma politika
  • Autortiesības
  • Distances līgums